Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, door hier te klikken.

1. Bestellen

2. Registreren

3. Betalen

4. Verzending

5. Retouren

6. Magazijnverkoop

7. Kwaliteit & Garantie

1. Bestellen

Heeft u een artikel gevonden die u wilt bestellen? Selecteer dan eerst de maat en voeg het product toe aan uw winkelmand. U kunt er vervolgens voor kiezen om af te rekenen of om verder te winkelen. Als u verder winkelt kunt u vervolgens terugkeren naar uw winkelmand door op uw winkelmand te klikken recht boven in het venster.

Als u klaar bent met winkelen kunt u de bestelling gaan afronden. Hiervoor gaat u eerst terug naar uw winkelmand. Hierin kunt u eventueel nog producten verwijderen of eventueel de maat aanpassen. Klik vervolgens op afrekenen. U belandt nu op de Check-out pagina.

Check out

Om uw bestelling te plaatsen hebben wij uw gegevens nodig.

Adres

Hier onderscheiden wij twee verschillende adressen, namelijk het factuuradres en het verzendadres. Vul bij factuuradres het adres in waarop u de factuur wilt ontvangen. Is dit hetzelfde adres waarop u het pakket wilt ontvangen, dan hoeft u bij “verzenden naar een ander adres” niets in te vullen. Het pakketje gaat dan automatisch naar het door u ingevulde factuuradres. Betreft het verzendadres wel andere gegevens, vink dan de optie aan en vul hier de betreffende gegevens in. U vindt hier ook de mogelijkheid om eventuele opmerkingen bij uw bestelling te plaatsen.

Account

Na het invoeren van uw gegevens kunt u ervoor kiezen om een account aan te maken. Dit is dus niet verplicht. Als u er wel voor kiest om een account aan te maken, hoeft u alleen de optie “account aanmaken” aan te vinken en vervolgens een wachtwoord aan te maken. Het voordeel van een persoonlijk account is dat u online de status van de bestelling en uw bestelgeschiedenis kunt bekijken. Ook hoeft u bij uw volgende bestelling niet al uw gegevens opnieuw in te voeren.

Betaling

Na het invoeren van uw gegevens kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren. Om vervolgens door te kunnen gaan met het afronden van uw bestelling is het nodig onze algemene voorwaarden te accepteren. Klik hiervoor op het knopje akkoord en klik vervolgens op bestelling plaatsen. Kiest u voor betalen via iDeal, dan wordt u na het plaatsen van de bestelling automatisch doorverwezen naar de betalingspagina van uw bank. Volg de stappen in het scherm en rond de betaling af. De bestelling is nu voltooid. U ontvangt per email direct een bevestiging van de bestelling en betaling. Kiest u voor de betaalmethode Direct Bank transfer, dan ontvangt u direct na het plaatsen van de bestelling een mail met onze bankgegevens.

Verzending

U kunt u pakket laten bezorgen door PostNL. Als u op werkdagen voor 14.00 uur heeft besteld, ontvangt u het pakketje nog de volgende dag. Hou er hierbij wel rekening mee dat PostNL niet bezorgt op zon- en feestdagen. Wij rekenen geen verzendkosten.

Het is ook mogelijk om voor de optie te kiezen “ophalen in het magazijn”. U kunt dan op het door u gewenste tijdstip langskomen om uw bestelling op te halen. Wij zijn iedere werkdag geopend van 09.00 uur tot 17.00, en iedere zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Let op: Na het afronden van uw bestelling kunt u deze niet meer wijzigen. Mocht u toch iets willen veranderen neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder!

2. Registreren

U kunt ervoor kiezen om bij Fashion Plus een account aan te maken. Dit is dus niet verplicht. Zonder account kunt u evengoed uw bestellingen plaatsen. Het voordeel van een persoonlijk account is dat u online de status van de bestelling en uw bestelgeschiedenis kunt bekijken. Ook hoeft u bij uw volgende bestelling niet al uw gegevens opnieuw in te voeren.

Om een account aan te maken klikt u op “Mijn acount” in het menu. Hier vult u vervolgens onder “Registreer” uw e-mailadres in en een door u gekozen wachtwoord. Klik vervolgens op registreren en u bent direct ingelogd. U ontvangt van ons ook een e-mail, op het door u ingevulde e-mailadres, met uw gebruikersnaam. Onder mijn account kunt u uw verdere gegevens invoeren en wijzigingen doorvoeren.

Plaatst u vervolgens een bestelling via onze webshop, dan hoeft u alleen in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord, en al u gegevens worden automatisch opgehaald.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op de link “wachtwoord vergeten” die bij het inlogvenster wordt weergeven. U kunt hier u gebruikersnaam of e-mailadres invoeren, en u ontvangt vervolgens een e-mail met een link. Door op de link te klikken komt u op de pagina terecht waar u een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

3. Betalen

iDeal
U kunt bij Fashion Plus betalen via iDEAL. Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen, gewoon met uw eigen bankpas op de vertrouwde pagina van uw bank. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren.

De voordelen op een rij:
► Snel, simpel en veilig betalen via uw eigen bank.
► Op werkdagen voor 14.00 uur met iDeal besteld? Wij verzenden u bestelling nog dezelfde dag!

Direct Bank Transfer
U kunt ook kiezen voor de optie Direct Bank Transfer. U maakt hierbij het totaalbedrag zelf via uw bank over. Bij de betaling moet u het bestelnummer vermelden in de omschrijving van uw transactie. Uw bestelling wordt verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Bankgegeven Fashion Plus Good Old Design

Maguy Mode BD – ING BANK NV
Accountnummer: 67.24.18.541
IBAN: NL07INBG0672418541
BIC: INGBNL2A

Fashion Plus werkt met een beveiligde betaalomgeving en verbinding (SSL).

4. Verzenden

Fashion Plus verzendt alle bestellingen binnen Nederland met de standaard service van PostNL.  Als u uw bestelling bij Fashionplus op werkdagen voor 14.00 uur plaatst, heeft u deze de volgende dag al in huis. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd. Binnen de EU rekenen wij geen verzendkosten.

Wij bieden u ook de mogelijkheid uw bestelling op te halen bij ons in het magazijn. Wij zijn iedere werkdag geopend van 09.00 uur tot 17.00, en iedere zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Fashion Plus Good Feeling
G.G. Schipperstraat 20
1483 GE De Rijp

5. Retouren

Fashion Plus hoopt dat u tevreden bent met uw artikel(en). Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@fashionplus.nl of bel ons op 085 – 48 90 562.

Wilt u artikelen ruilen of retourneren, print dan ons retourformulier uit en vul deze a.u.b. volledig in. Het retourformulier vindt u hier. Voeg vervolgens het ingevulde retourformulier toe aan uw retourzending. Hiernaast moet uw retourzending aan de volgende eisen voldoen:

  • Voeg uw pakbon toe aan uw retourzending.
  • De retourartikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd te worden.
  • De retourartikelen dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
  • De retourartikelen dienen goed verpakt retour gestuurd te worden.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd.

U kunt het pakket via de post sturen aan:

Fashion Plus
G.G. Schipperstraat 20
1483 GE De Rijp

Binnen 10 dagen na ontvangst van uw retour storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekening, exclusief de verzendkosten.

U kunt uw artikelen ook terugbrengen of omruilen bij ons in het magazijn. Klik hier voor meer info over ons magazijn.

6. Magazijnverkoop

U bent van harte welkom om langs te komen bij de Fashion Plus Magazijnverkoop in De Rijp. U heeft hier de mogelijkheid om onze gehele collectie te bekijken en te passen. Laat u helpen door één van onze ervaren verkoopsters en geniet ondertussen van een kopje koffie met gebak.

Wij zijn iedere werkdag van 09.00 uur tot 17.00 uur geopend, en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. U kunt gratis parkeren voor de deur.

Adres Fashion Plus Magazijnverkoop:
G.G. Schipperstraat 20
1483 GE De Rijp

7. Kwaliteit & Garantie

Fashion Plus streeft ernaar om hoge kwaliteit producten te leveren. Mochten hier problemen mee zijn, neem dan graag contact met ons op.